Na cestách: Liptovské Sliače

     tento víkend som mal možnosť zase raz zavítať do krásnych Liptovských Sliačov. Dedinky, ktorá je zložená z troch častí a má lepšiu cestu ako 80% Slovenska. Z dolnej zeme je to niečo cez dve hodiny autom a ste rovno pred dverami Tatier. Kriváň vám nakúka priamo do okna a vzduch nepripomína šluk z červenej "Marlborky". S foťákom by som tu behal od rána do večera, ale to by ma moja polovička už poslala na stretnutie anonymných "fotoholikov". No nebol by som to ja, keby som aspoň niečo necvakol!!!


Môj hlavný objekt záujmu - Strom. Hra s perspektívou.

Môj hlavný objekt záujmu - Strom. Hra s perspektívou.

Dedinka v údolí a môj obľúbenec, Strom.

Moderný kostol pri západe slnka vo Vyšných Sliačoch.


Fotené: Canon 6D, Samyang 35mm 1.4 s polarizačným filtrom

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Flickr Fotostream

Instagram Fotostream

Instagram