My Black and White Beginnings

              
             
             Už ako malý som mal rád encyklopédie a obrázky v nich, no priznávam knihy ma veľmi neoslovili. Hlavne po škole som bol rád, že nebudem už nútený držať knihy v rukách, s obrázkami alebo bez. Vždy som obdivoval ľudí, ktorý mali kladný vzťah k umeniu, či už k literatúre ale taktiež aj k maľovaniu (to mi tiež moc nešlo). Síce mi to trvalo dlhšie , ale aj ja som s odstupom rokov objavil v sebe umelca.

              Začiatkom Novembra 2014 som si zaobstaral svoju prvú zrkadlovku Canon 700D a začal fotiť. Cvakal som každý deň a učil sa zo svojej fotografie. Forma samo-štúdia pokus-omyl a hodín strávených vonku ukázali, že to stálo za to. Vtedy som pochopil môj význam slova fotografia.  Z roboty, kde sme od svitu do mrku strácame prehľad o čase a práve fotografia zachytáva moment, ktorý si mnohý ani neuvedomíme. Aby tento moment mal svoje čaro, je treba sa na neho pripraviť. Či už to je na prechádzke alebo na výlete. Je to svet kde aj dážď, sneh, hmla majú grády.

Fotografia je príbeh v čase, informácia o danom objekte, ktorá vyvoláva emócie. Hra tieňov a svetla doplnená o tóny a ich kontrast. Pýtam sa teda, potrebujem viac farieb ako mi poskytuje čierno biela fotografia?









0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Flickr Fotostream

Instagram Fotostream

Instagram